Aika lailla normiviikko - sanoisin.   Tai no, ei sentään ...  Äiskä painii viel vähän kuumeen ja yskän kourissa, joten siitä ei oo paljon hupia ollu tällä viikolla... Onneks mun ykkösihmiskulta Tampereelta, Kaisla, tuli meille maanantaina!!  Se on onneks jaksanu rämpiä mun kans lumihangessa, potkia ja heittää palloa mulle niin, että sen hauis taitaa olla ihan turvoksissa...  Lisäks Kaisla vei mut treffaamaan Aku-perroa eilen tuonne koulun pihalle.  Yes - Akun kans saa aina tosi hyvät kilpajuoksupainit aikaiseks!  Se on tosi paljon nopeampi, ku mun mäykkykaverit.  Sellainen pikajuoksija-Laseles se on...

 

Tänäänkin oli lysti päivä!  Mun mäykkyfrendit, Helga ja Kaija, oli meillä kylässä koko päivän.  Kaija on vasta 8 kk ja se tykkää leikkiä ja painia mun kans - vaikka koko päivän!  Sil on vaan vähän eri tyyli, ku mulla:  Se tykkää roikkua mun korvissa ja käydä kiinni mun etujalkoihin... Mä käytän vähän erilaisia otteita yleensä.  Kaija onneks viel osaa antautua, jos mä hermostun.  Mulla on kyllä aika pitkä pinna - äiskä yrittää välillä sanoa, ett SANO NYT sille pennulle...  Mut  en mä henno - ihan pienistä....  Helga on vakavamielisempi mäykky.  Se ei kovin usein antaudu koirapaineihin - vaikka ihan mukava se silti on.  Nää kaverit on muuten ihan oikeita metsästäjä-mäykkyjä!  Tai siis Helga on metsästäny jo paljon ja Kaija opettelee. Ja Kaija on muuten tuon Helgan tytär!  

Tässä teille pari Kaislan ottamaa kuvaa meistä kaveruksista.  Me ollaan mun mielestä aika makee jengi ...Siis kuvissa mun lisäks Kaija ja Helga:

 

 

Soon sit moro, niinku Kaisla sanois!!  Kiitos, ku jaksoit lukea mun höpötyksiä.