Heips taas.  Eipä mitään maailmoja mullistavaa tällä viikolla.  Alkuviikko normaalia kotonaoleilua ja lenkkeilyä.  Torstaina ja perjantaina oli sit jo onneks treenit.  Torstaina mentiin Hannan rataa.  Ei ihan helppo....  Vauhtia piisas taas -  ja niin paljon, että ekan kuuden minuutin jälkeen mamma ei tahtonut enää henkeä saada.  Sit loppuajan mä meninkin Hannan kans ja se vähän testaili mua .  Hyvin meni, vaikka välillä piti vähän mammalta käydä tarkistamassa, onks tää ok... niin ja juomassakin.  Perjantaina sit treenattiin ihan omine nokkinemme.  Vähän mua taas alkoi mamman hössötykset jurppia ja yritin sitä pikkuisen komentaa.  No, sillähän meni käämit heti, ja se alkoi niitä ärriä ja murinoita mulle tarjota.  Heitti viel remminkin maahan!  No, pakkohan mun oli mamman komentaminen lopettaa ja lauhkeana lampaana mennä mamin viekkuun.  Lopputreenit sujui sit ihan kivasti.  Kokeiltiin irtoamista.  Sivusuunnassa meni tosi hyvin - eteenpäin irtoamista pitää vähän viel treenata .  

Sunnuntaina Pia kävi Doriksen ja Bailan kans kylässä.  Sain mä aika hyvät juoksupainit Bailan kans aikaseks!  Dorista en kyl oikein uskalla tosissani haastaa... edes leikkiin .  Se on siis ihan jees mimmi, mutta sillä on tuota ikää ja auktoriteettia sen verran, ettei ihan uskalla...  Ens viikon puuhista ei viel ole kummempaa tietoa - niistä sit myöhemmin.